HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2008.09.13. 10:06 Covergirl2

Suli

Hát itt a suli!Szerintem nem sokan várták hogy becsöngessenek,de az tuti, hogy én nagyon örültem mikor megláttam a barátaimat.Újra felelevenítettük a nyarat,az évvégét,és nagyon jól éreztem magam eddig a suliban.

Igaz még csak két hét telt el,de már 2 dolgozatot is fogunk írni (matek,kémia).És ekkor jöttem rá egy kicsit hogy most már tényleg vége a nyárnak,szabadidőnek,a szabadságnak.De elhatároztam hogy úgy fogom fel ezt az évet,mint egy nagy buli,ahol tanulni kell elég sokszor,de nagyon jól érezzük magunkat közben.

A Can You Hear Me? című szám alatt tudatosult meg bennem,hogy lehet hogy ez az év egész jó lesz.Hisz lesz sítábor,csak 181 napot kell sulival eltölteni,és lesz egy csomó szünet.Mi kell még több?Igaz mi idén nyolcadikban már 2 vizsgát fogunk írni,de próbálok pozitívan hozzáállni.

Én péntekenként nem szoktam tanulni,mert nálam a péntek délután csak a szórakozás.De rájöttem, hogy ha pénteken unatkozok,mert nincs kedvem a TV-hez, számítógéphez,akkor csak egy kicsit tanulok,és már könnyebb lesz.Ez egy jó ötlet,és ajánlom mindenkinek!

Sokkal többet fogok tanulni,de legalábbis odafigyelek a dolgozatoknál a kédésekre,és megfontolva írom a válaszaimat is.Tavaly volt egy csomó olyan dolgozatom,amihez csak 1 vagy 2 pont kellett volna,de nem kaptam meg a jobb jegyet. És mindez amiatt, hogy nem figyeltem oda eléggé a feladatra,szóval figyelmetlen voltam.

Na joh most ne csak a suliról beszéljünk,hanem a programokról és a barátokról.

Szept. 8-án voltunk vizísíelni,ami nekem nem nagyon sikerült,egyszer megpóbáltam,de tényleg nem jött be,de a többieknek tetszett,ami számomra jó volt. Most egy tök jó osztályfőnököt kaptunk aki tesi tanár,és egy csomó tök jó programot fog szervezni,reméljük!

A barátokról annyit, hogy köszönik szépen jól vannak,készülünk a suli első bulijára,a gólyabulira,ahol az újakat köszöntjük,jelen esetben az ötödikeseket,de a második nap,ahova már nem megyünk el,a 9.a nyelvi osztályt és a 9.osztályt.

Hát most ennyi,kívánok mindenkinek jó tanévkezdést,majd még jelentkezem,sziasztok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr77661382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása