HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2007.12.31. 00:41 Covergirl2

Az első bejegyzés

Háát nem is tudom hogy hol is kezdjem!Sok minden történt velem,amit a szüleimmel nem beszélek meg!Pl. majdnem kirúgtak a suliból,mert interneten keresztül az ő nevében írogattunk,nem durva dolgokat!De aztán nem jöttek rá szerencsére!

Én Szentendrén lakom,és szeretek ott élni!Nagyon barátságos,és egy ugrásra van a Skanzen,ahol már vagy 5-ször voltam.

Azt hiszem hogy lassan 1 éve hogy megtudtam hogy apának lehet hogy van egy szeretője!Annyira elszomorított a hír,hogy belegondolni sem mertem hogy mi lesz,ha kiderül,vagy hogyha igaz...Mostanában anya és apa egyre többet veszekszik,szóval nekem se valami leányálom így élni!És sokszor nagyon úgy érzem hogy már senki sem szeret,és hogy meg akarok halni!Olyan rossz,mert úgysem fogok,bár egyszer már megpróbáltam hogy bevettem gyógyszereket,de csak szédültem és fájt a fejem tőle!

Egy nagy álmom hogy egyetemet végezzek,és jogász legyen belőlem,aztán meg kipróbálok egy csomó melót,például légiutaskísérő is szeretnék lenni,mert anyukám az,és annyira szeretnék én is elmenni a Maldív-szigetekre,mert nem sok ember juthat el oda!Aztán szeretnék filmkritikus lenni,mert azokhoz aztán értek,aztán még menedzser is.

Szeretek zenéket hallgatni,és szeretem a youtube-on hallgatni a kedvenceimet!Most nagyon sok kedvencem van:Beyonce,P!nk,Rihanna,Shakira,Amy Winehouse,Natasha Bedingfield,Carrie Underwood,Leona Lewis,Jennifer Lopez,Nelly Furtado,Alicia Keys,Nicole PCD,Eve,Cassie...stb.

Szóval egy csomó kedvencem van!Nem csak zenében.Ezeket nyugi,most nem sorolom fel!:)Mondjuk én a szerencsések közé tartozom mert nagyon jó barátnőim vannak!Örülök hogy ebbe a suliba járhatok,mert így már nem kell azon gürcölni hogy mi kell a gimihez hogy bejussak,és hogy elég jó gimibe járhassak!:)

Anya sokat nincs itthon,de majd jövő évtől azt mondja hogy kevesebbet fog dolgozni,és örülök is neki,bár azt nem szeretem ha állandóan itthon van,mert akkor mindig tanulni akar velem,és soha nem hiszi el,hogy nem kellett semmiből tanulni!:)Mondjuk otthon nem nagyon szeretem a Barátok köztöt mert kicsit fosnak tartom,boccs aki szereti,de ennek ellenére,és így vagyok a Jóban Rosszbannal is,titokban nézem apukám dolgozószobájában!Háát így belegondolva elég gáz,de nem tudom hogy akkor miért is nézem!

Jaj most hétvégén egész vasárnap TV-t néztem,és naná hogy a Top 100-as klippeket néztem egy csomót,és naná hogy a Pimp My Ride hétvégét nem hagytam ki!!!!Igaz tök véletlenül kapcsoltam oda reggel!:P

Szóval most nagyon jó filmeket néztem,pl. Kill Bill 1-2,Blöff,...És megcáfolom,mert sokan azt mondják hogy a Harmadik Shrek egy nagy kapal szar,de nem is szar!Oké persze nincsenek benne akkora poénok mint az 1-2 részben,de azért jó a történet,és van benne néhány jó poén is!:)

Nah egyenlőre ennyit mert kifáradam és már elég késő is van (0:44)!

Hello mindenkinek!!!!!!!:):):):D:D:D:P:P:P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr45279664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása