HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2010.05.13. 20:01 Covergirl2

Magamról és egy buliról

Sziasztok!

Magamról nem is nagyonbeszéltem/írtam idáig, azt hiszem, ezt a hiányomat most pótolom. Szentendrén élek a szüleimmel, mindegyik az eredeti, nem váltak el, szerencsére egyik sem halálozott el, remélem nem is fog semmi történni velük. Szentendrén járok egy református iskolába, amit szeretek, bár olykor vannak összetűzéseim ezzel-azzal.

A jövőmet a jogi egyetemen szeretném folytatni, remélem sikerül is bejtunom, de ha nem, akkor a politológiát vagy a pszichológiát szeretném elkezdeni, aztán majd kiderül, hogy mi lesz. És mindezeken kívül szeretnék újságírást tanulni, és légiutaskísérőnek tanulni, mert anyukám is az, és nagyon szeretném kipróbálni, bár ő óvva int engem ettől.

Áprilisban voltam egy bulin Szentendrén egy helyi szórakozóhelyen egy szülinapi bulin, és ott bizony elengedtük magunkat, és azon vettem magam észre, hogy smárolok egy oszt társammal, és mivel lány vagyok, ő kizárásos alapon fiú volt.

Azt a kérdést boncolgatnám a mai posztban, hogy hiba e ilyen afférokba keveredni ha okos vagy, és tudod, hogy nem lesz belőle semmi, ne várj tőle semmit, csak egy jó estét. Márpedig én nem éltem álomvilágban, szerencsére.

Ti mit gondoltok? Hiba vagy nem hiba?

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr352000964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása