HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2010.06.22. 13:53 Covergirl2

Egyszerre több?

Azon a kérdésen kezdtem agyalni mostanában, hogy lehet e egyszerre több férfiba/fiúba szerelmes az ember. Szerintem lehetséges, hiszen most én is egy ilyen időszkomat élem. De tényleg.

Szeretek szerelmes lenni, mert akkor mindent rózsaszínben látsz. De ez csak akkor valósul meg, ha a kiszemelt "áldozat" is viszont szeret. A plátói szerelem viszont nem habostorta. Tele van szenvedéssel, sok , megválaszolatlan kérdéssel, félelemmel és fájdalommal. Ez most egy kicsit depressziósan hangzott, de ha belegondolunk, minden itt felsorolt érzelem vagy állapot megjelenik a plátói szerelemnek hívott időszakban.

A szerelem mindig egy jó téma volt a könyvírók, újságírok körében, mert amilyen előrehaladott a technika, annyira nem haladt előre a szerelem-kérdés megválaszolása. Tudunk e valamit tenni az ellen, hogy idő előt belezúgjvalakibe, akiről azt hiszed, hogy ő nagy ő, vagy ha nem is hiszed azt, hogy leendő gyermekeid édesapja, de közös jövt tervezgetsz magatoknak? Jó kérdés. Én próbáltam már tenni ez ellen, tudjátok, a szerelemnek hívott érzés ellen, de hol sikerült megfékeznem, akár egy kis időre, hol nem.

Viszont nincs annál rosszabb dolog, amikor a kiszemelt rád sem hederít, bármilyen jól nézel is ki. Nem vagyok nagy csábítás szakértő, szerintem nem a csábításon múlnak legtöbbször a dolgok, úgyhogy erről nem tuduk mit írni. De azt tudom, hogy nem szabad előre tervezgetni, beleélni magad, mert lehet hogy kopp lehet a vége. Még akkor sem, ha van rá némi esély, hogy több lesz barátságnál. Nem tudhatod, hogy  avégén mi fog kisülni belőle.

Szóval, hogy összegezzem, lehet egyszerre töb fiúba szerelmes az ember. Én már voltam, és egy igen érdekes állapot, mivel nem tudod, hogy melyik kapcsolatból mi fog kisülni. Egy tanácsot bizton tudok ajánlani: érezzétek jól magatokat, flörtöljetek végkimerülésig, nevessetek nagyokat, abból baj nem lehet. És vigyázzatok magatokra, mert sajnos  acsalódás mindenkit megtalál.

Csók mindenkinek

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr232100900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása