HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2007.12.31. 11:31 Covergirl2

Reggel

Nem is tudom nagyon furán aludtam...Aztán beállítotam 8-ra az órám,és nem szólt,mert át lett állítva 23.09-re ami nagyon fura volt!:SNa mind1...

Szóval felkeltem és bekapcsoltam a TV-t,és néztem a My Own-t mert azt is nagyon szeretem,és aztán a Jetixre kapcsoltam,és ott meg a HSM2 ment,amit már láttam vagy 3x,de még mindig csak a zenéje tetszik,a történet az a tipikus kicsit nyálas se vele-se nélküled kapcsolat!Nem voltam oda érte...boccs ha vki szereti!:)

Aztán 3-kor megyek szilveszterezni az osztálytársaimmal,néhánnyal csak,és beugrunk ide és oda!Ez lesz az első külön szilveszterem,amit nem anyáékkal töltök,mert eddig mindig elmentünk valahova,nagyihoz,aztán a mostohanagyihoz és a nagyapámhoz,keresztszüleimhez,és mindig hanalig maradtam fenn!Nah jó amikor kicsi voltam akkor talán nem...:)

Szóval izgulok hogy milyen lesz!Mondjuk örülök hogy esett a hó,mert így még szebb lesz,csak azt nem tudom hogy mit vegyek fel!Tipikus probléma lányoknál.Pénteken vettem egy converse cipőt,hát 16.000 ft. volt,nem kevés,de jól néz ki!Örülök neki mert mindig sajnáltam rá a pénzt,de mostmár nem!:)

Jaj szilveszterben mindig azt szeretem hogy nagyon király műsorok vannak a TV-ben!Mindig szoktam nézni valamit.Meg nagyon jó 18-as filmek szoktak lenni!Meg most nagyon sok Irigy Hónaljmirigy show is lesz benne,amibe csak belemézek,mert a nagyját már láttam...Szóval pont szombaton kaptunk kölcsön egy filmet (18-as),aminek az a címe hogy Blöff.Guy Richie rendezte,aki Madonna férje ha így jobban emlékszel rá.Szóval pont ez a film ma (szilveszter napján) késő este lesz TV-ben!!!Komolyan rohadtul meglepődtem hogy milyen véletlen,és nem néztük meg a tv újságot,csak tegnap (vasárnap) ami után már megnéztük a filmet!!!

Szóval most is mozgalmas szünetem volt,és örülök hogy most valamennyi hó azért esett,nem mint tavaly,amikor csak 2x esett,de abból is az egyik nem volt sok,a másik pedig rögtön másnapra pedig olvadásba indult!

És most jó telünk van,az tuti!:)

Térjünk át a barátaimra:

Az osztályunkból azért ment el a Fruzsi,mert volt egy barátnője,Anna,akivel tavaly még nagyon jóban voltak,de ebben az évben megromlott a barátságuk,amit Anna sehogyan sem akart felfogni,meg egy csomószor keresztbetett Fruzsinak!És beszélt a hittan tanárunkkal,aki teljesen megértette Annát,és úgy látszott hogy neki adott igazat!Ezért úgy döntöttünk hogy azért hogy ne csak az Annától hallja a storyt,ezért mi is beszéltünk vele a tanárral!

Hosszú nagyon hosszú,de az a lényeg,hogy Fruzsi azért ment el a suliból,mert elege lett az egészből,és már nagyon utálta az Annát!!!

Én is azért szomorú voltam,oké ezeknél én nem nagyon zoktam sírni,úgyhogy nem sirattam meg,de attól még nagyon sajnáltam!

Ez egy kis töredéke az osztálytársaimnak!Majd még írok róluk!Hello mindenkienk!(Egyenlőre:P)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr57279897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása