HTML

Covergirl:mert egy átlag csajnak is lehet blogja:)

Ebben a blogban rólam,illetve a környezetemről olvashatsz,meg pár kritikát ilyen olyan emberekről,filmekről:)

Friss topikok

Linkblog

2008.09.20. 09:54 Covergirl2

Semmi különös...

Itt a suli,én máris unom minden percét...A tanárok olyan sokszor olyan bunkók,mikor mi annyira igyekszünk odafigyelni,de ők mindig meg vannak sértve hogy nem figyelünk oda,és hogy büntető dolgozatot fognak iratni...szal a suli nem is olyan jó,de legalább még nincs rossz jegyem,és nincsenek TZ-k (témazárók)!

Jövőhéten lesz a moziünnep,és egy kisebb társasággal el is akarunk menni.Annyira jó lenne,ha mindenki akit meghívtunk el tudna jönni!:D Szerintem ti is menjetek el a moziünnepre,mert nagyon jó filmeket adnak...!

Aztán itt lesz a tanévnyitó buli is,amin csak az osztályom vesz részt,és lesz karaoke buli is,azt is nagyon várom.Aztán az utána következő héten pedig lesz a Gólyabuli is,és az is nagyon jó lesz,persze a buli része...csak azt nem tudom mit veszek fel:P ?!

Szal nekem nagyon jó lesz az októberem!!!Ti szoktatok menni a Glamour-napokra?Mert én minden évben szoktam menni anyával,és tök jó hogy vannak kedvezmények.Érdemes elmenni,de nemcsak a Glamour-napokra,hanem a Joy napokra is,ha így hívják...:)

Tegnap néztem a Fókuszt,és elmondták,hogy idén a lila,szürke,fekete és barna lesz a divat...mondjuk nem szoktam ilyen nagy figyelemmel kísérni a divatlapokat,de nagyon örültem hogy a lila,mert azt a színt nagyon szeretem,és van belőle egy csomó cuccom itthon!

Nah majd még írok,jó bulizást és jó vásárlást az elkövetkezendő akciókra!!!:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://covergirl.blog.hu/api/trackback/id/tr22672488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása